lunes, 1 de junio de 2020

Graciñas, Sarai.

Este dibuxo entregoume a mamá de Sarai o venres.  Aqui entre nós emocioneime moito porque foi a guinda para un día cheo de emocións.Volver ver aos meus compañeiros/as, ver a miña clase tal e como a deixei... Sentinme triste e agobiada. Pero despois volvín ver aos papás e mamás, e o debuxo de Sarai, cun arco da vella tan lindo que  me ,recorda que tras a treboada volve o Sol.
E souben que  volverei ver os ollazos profundos de Antía, a alegría de Valeria, a madurez de Carmen, os ollos abertos ao mundo de Diego, escoitarei as ocorrencias de Matías, e Xabier Ferreiro e reirei con elas, sentirei  a calma de Manuel. Recordarei o traballadores que eran Xabier Morandeira e Daniella. Reireime coma sempre con Daniela.Verei os rizos do meu pequeno artista Xián. Falarei do campo co meu Abel. Admirarei a túa alegría e o teu esforzo, Sarai, Disfrutarei das anécdotas e a dozura de Alba. Asombrareime da nobreza de Hugo. E por último verei ao meu regaliño de Colombia, Stephy.
Todo isto e o que meu inspirous o regalo de Sarai e as vosas familias. Grazas pola esperanza. Grazas por todos:por darme tanto traballo, alegria, satisfaccións, grazas por facerme sentir nena a piques de cumprir medio século..


8 comentarios:

  1. Grazas Carina!!!! Querote moito e botovo de menos a todos, moitas apertas !!!!!! Carmen

    ResponderEliminar
  2. E eu a vós!! Unha aperta a ti e a túa familia, Carmen!!

    ResponderEliminar
  3. Grazas Carina, botovos moito de menos a todos. Bicosss Antia

    ResponderEliminar
  4. Eu eu moito a ti, Antía. Moitos bicos e apertas.

    ResponderEliminar
  5. Bicos e bicos e gracias porque o debuxo era poco pero me hizo ilusión que te gustará Sarai

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. De pequeno nada, foi un detalle precioso que agora está na porta da miña nevera. Fíxome moitísima ilusión. Un bico a tí e a túa familia.

      Eliminar
  6. Moitiiisimas grazas Carina. Por todo o amor que que lle diches os nosos nenos, e o boa profesora que eres. Moitos bicos e apertas de parte de Xian.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Grazas a vós por confiarme o que máis queredes neste mundo: os vosos fillos e fillas. Moitas grazas tamén por educalos tan ben porque é unha ledicia traballar con eles.

      Eliminar